دانلود ترجمه مقاله ساختار و خواص رینک پیستون ساخته شده از چدن

دو شنبه 1 آبان 1395
ن : علیرضا

دانلود ترجمه مقاله ساختار و خواص رینک پیستون ساخته شده از چدن


دانلود-ترجمه-مقاله-ساختار-و-خواص-رینک-پیستون-ساخته-شده-از-چدن

دانلود ترجمه مقاله ساختار و خواص رینک پیستون ساخته شده از چدن

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 793

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله ساختار و خواص رینک پیستون ساخته شده از چدن ؛  مقاله ای برای رشته مهندسی مکانیک و خودرو و متالورژی است که در 6 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده ترجمه :

در این مقاله شرح مختصری از تکنولوژی ریخته گری رینک پیستون ساخته شده از چدن خاکستری با گرافیت کروی معرفی شده است . توجه به سیستم ذوب و اصلاح مذاب به عنوان مهم ترین عامل در تعیین ساختار و خواص این فلز می باشد .  مواد  و روش ها برای کنترل کیفیت محصول ساخته شده در نظر گرفته شده است .

مقدمه :

قبل از سال 1986 رینک پیستون برای موتورها تولید شد . آن یک حلقه برای فشرده سازی یا مقاومت بالا بود که از چدن با گرافیت  کروی   تولید شد . و همچنین نوعی از آن از چدن خاکستری تولید شد . در هر دو مدل ساخته شده از مواد برای تولید رینک پیستون استفاده شد . منطقه مرکزی از مقطع فشرده سازی اغلب یک ساختار انقباض گشاد را نشان داده است . ساختار حلقه به صورت غیر یکنواخت و با یک متغیر با محتوای  لدبوریت  و پرلیت و فریت بوده است . این ساختار , کنترل شده بوده  و می تواند ذرات گرافیت درشت را داشته باشد  و اغلب با مقدار بالای فریت همراه است . بنابراین ,کره های کوچک , ناپایدار بوده و در ما کره ساختار, خواص مکانیکی خاصی را بوجود می آورد. بیش از 20٪ پریفورم های ساخته شده از آنها , متناظر با الزامات استاندارد بر کیفیت مواد و قطعات است . استفاده از چنین رینک پیستونی منجر به افزایش مصرف کربن شده و در نهایت عمر قطعه را کاهش می دهد . در سال 1986 , و از یک مجوز برای تولید رینک های پیستون از شرکت ریکن را دریافت نمود . با این حال, تجربه نشان می دهد که این تکنولوژی به طور قابل توجهی ویژگی های خاص دارد . به منظور بهبود کیفیت رینک پیستون , متخصصان و از یک تکنولوژی توسعه یافته برای ذوب و ریخته گری و اصلاح ساختار را براساس مواد داخلی را ارائه نمودند . در حال حاضر , چدن مصرفی برای حلقه های فشرده سازی بالا در کوره های بوته ای القایی با فرکانس طبیعی و با ظرفیت بوته 5 تن تولید می شود.

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، ،
:: برچسب‌ها: رینک پیستون ساخته شده از چدن, مقاله مکانیک خودرو, مقاله رشته مکانیک خودرو, مقاله مهندسی مکانیک, دانلود مقاله مکانیک, ساختار و خواص رینک پیستون ساخته شده از چدن, دانلد مقاله متالورژی,